Friday, November 13, 2009

Dikemaskini oleh : Jus Mengkudu Bismi
Pada : 7/04/2017, 2126hrs








JUS MENGKUDU BISMI


ISIPADU : 1 Liter (1000ml)


BISMI JUS MENGKUDU (sejak 1997)
Diolah Secara Tradisional
(PATI MENGKUDU TULEN)

####################################

Menggunakan buah mengkudu terpilih yang cukup matang, diproses pula dalam persekitaran yang bersih dan terkawal, dihasilkan dengan begitu teliti untuk memelihara keaslian dan mutu. Kaedah penghasilan yang 100% TRADISIONAL.

Inilah rahsia kami dalam menghasilkan pati mengkudu yang tulin dan pekat, sungguh berkualiti walaupun TANPA PENGAWET. Bagi mengekalkan warna asli buah mengkudu tetapi menghilangkan bau tengik dan rasanya tidak selesa yang dihasilkan olehnya, kami campurkan sedikit dengan pati oren beserta sedikit gula.

Pembungkusan dilakukan sejurus proses memasak selesai bagi memastikan setiap produk kami terhindar dari pencemaran. Setiap botol akan terus disimpan di dalam peti sejuk-beku. Hanya melalui kaedah-kaedah ini, jus kami mampu bertahan sehingga 3 tahun tanpa berubah warna bau ataupun rasa. Sebaik ia membeku, cara pengambilannya sangat mudah. Hanya perlu keluarkan dari peti sejuk-beku, biarkan ia cair, asingkan jumlah yang perlu diminum sekitar seminggu dan simpan jumlah yang mahu diminum itu diruang peti sejuk biasa. Seterusnya minumlah jus mengkudu ini mengikut kuantiti yag bersesuaian atau mengikut saranan. Bakinya tadi, simpan semula di peti sejuk-beku.

Jus Mengkudu Bismi telah berada di pasaran sejak 1997 dan telah membantu ramai orang yang menghadapi pelbagai masalah / penyakit antara yang kronik seperti stroke, darah tinggi, gout, masalah buah pinggang, masalah saraf, kanser, senggugut, memperbaiki kitaran haid dan memudahkan kehamilan.

Persedian ini adalah MAKANAN TAMBAHAN dan bukan ubat. Pengambilannya tiada sebarang sukatan namun perlu disesuaikan dengan keperluan badan orang yang meminumnya. Sama juga seperti makanan tambahan lain, pengambilan yang sedikit mungkin akan menyebabkan tindakbalas khasiat Mengkudu terhadap tubuh menjadi sedikit lambat, manakala pengambilan yang terlalu banyak mungkin akan menyebabkan perubahan mendadak yang kadangkala boleh juga memudharatkan orang yang meminumnya.

Secara purata dan sesuai diamalkan oleh kebanyakkan orang, kami sarankan pengambilannya seperti yang berikut :

3 sudu  - Jus Mengkudu Bismi
1 gelas - Air masak


Dengan izin Allah, perubahan pada tubuh / kesihatan akan mula dirasakan selepas pengambilan konsisten hanya selama 3 hari sahaja (bergantung kepada jenis dan tahap penyakit yang dihidapi).

Maklumat lanjut tentang khasiat dan kehebatan Buah Mengkudu banyak terdapat di internet, sila buat carian dan fahami khasiatnya supaya anda lebih yakin tentang kegunaan dan khasiat semulajadi JUS MENGUKUDU BISMI ini.


####################################

HARGA DALAM PASARAN

Semenanjung Malaysia: RM 60.00 sebotol
Sabah dan Sarawak: RM 70.00 sebotol



KAEDAH PEMBAYARAN

Kreditkan ke akaun berikut sebelum penghantaran :
Bank         : BANK ISLAM
No. Akaun  : 12029020266809
Atas Nama : BASMI BIN MAT JELAS

-------------------------------------------------------

Bank         : Maybank
No. Akaun  : 162263489112
Atas Nama : AINUL HAYATI BINTI BASMI




HUBUNGI

Haji Basmi Mat Jelas
No. Tel : 013 325 5489 / 03 8912 9156

####################################

JUS MENGKUDU BISMI
No. 27, Jalan 6A/2
Seksyen 16, 43650
Bandar Baru Bangi, Selangor
No. Tel : 013 325 5489 / 03 8912 9156

####################################

No comments: